Vi bedöms alla på första intrycket vi ger och det gäller även vid patientkontakt. Vi på Säljstöd säkerställer tillgängligheten vid första kontakten in till er verksamhet och skapar ett bra omhändertagande och intryck när patienten söker er via telefon samtidigt som ni har fokus på de patienter som redan är på plats hos er.
PROFESSIONELL TELEFONSERVICE FÖR VÅRDEN
Vår telefon- och svarsservice för vårdcentraler, läkarmottagningar och vårdenheter skapar en förbättrad tillgänglighet för vårdtagare och säkrar att man som vårdgivare aldrig missa brådskande eller viktiga samtal från patienter.
NÖJDA VÅRDTAGARE
Vi på Säljstöd har över 30 års erfarenhet av patientsamtal. Vår personal är specialiserade på att svara för vårdenheter och har den relevanta utbildningen för att ge er en trygg och effektiv svarstjänst. Vi bemöter era vårdtagare på ett värdigt och omsorgsfullt sätt.
METOD OCH RUTINER
Vårt arbetssätt bygger på era rutiner där vi skräddarsyr uppdraget och bemannar för att möta era behov. Vi har hög säkerhet, integritet och rutiner för att arbeta med skyddade personuppgifter. Vår personal är utbildade i att använda journalsystem och andra administrativa verktyg som er personal använder.